English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

پیام تبریک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت عید نوروز

پیام تبریک مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به مناسبت عید نوروز
«امید حسین ابیانه نظری» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی در آستانه فرا‌رسیدن سال نو با صدور پیامی، فرارسیدن سال ۱۴۰3 و تقارن آن با ماه مبارک رمضان را به مدیران و کارکنان خدوم، زحمت‌کش و صدیق شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سراسر کشور و جامعه ذینفعان و مشتریان این شرکت صمیمانه تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
قَدْ أَقْبَلَ إِلَیْکُمْ شَهْرُ اللهِ بِالْبَرَکَةِ وَالرَّحْمَةِ وَالْمَغْفِرَةِ

طبق فرمایش حضرت رسول الله (صلى الله علیه و آله) که در این خطبه ارزشمند فرمودند "ماه خدا، همراه با برکت و رحمت و آمرزش، به شما روى آورده است؛ ماهی که نزد خدا، بهترین ماه‌هاست و روزهایش بهترین روزها و شب‌هایش بهترین شب‌ها و ساعت‌هایش بهترین ساعت‌هاست. این ماه مبارک با همه‌ی برکات و همه‌ی زیبائی‌های معنوی‌اش، بار دیگر فرا رسیده تا ما را به حقیقت بندگی و انسانیت رهنمود سازد.

مژده عید فرخنده و سال نو، متّصل به ماه معنوی و متبرّک رمضان، خبری خجسته و نشانه‌ای نیکوست تا به مبارکی این فصل رویش و جوشش، منادی حرکت، پیشرفت و معنویت باشیم.

سال جدید فصلی نو در سرآغاز فعالیت شرکت خواهد بود و در این راستا با شعار حفظ و توسعه کسب و کار و ارتقاء سهم بازار و با تکیه بر تجربه گذشته و افق پیش رو در مسیر رشد و پویایی بی وقفه گام برداشته وخود را برای تحقق بخشیدن به افقی تازه‌ و هدفی گسترده‌تر آماده ساخته و همسو با تحول طبیعت بهترین‌ها را از خداوند متعال مسالت نمائیم.

اینجانب مراتب تبریک صمیمانه خود را در این عید سعید و بهار تحوّل و رحمت، به مجموعه خدمتگذار و تلاش گر انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ابراز می نمایم و از خدای متعال خواستارم همگام با تحولات طبیعت، دل‌های ما را نیز به برکت قرآن، رسول اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) نورانی، امیدوار و بانشاط گرداند.

امید حسین ابیانه نظری
مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره 
شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران 
۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۲۶
تعداد کلیک: ۲۹۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500