English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

بازدید استاندار آذربایجان شرقی و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از منطقه ویژه اقتصادی سهلان

بازدید استاندار آذربایجان شرقی و مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از منطقه ویژه اقتصادی سهلان
استاندار آذربایجان شرقی با همراهی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران از منطقه ویژه اقتصادی سهلان بازدید میدانی به عمل آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهلان، «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و هیات همراه، «امید حسین ابیانه نظری» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی، «مجید هداوند میرزایی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی، «اکبر باقریان» مشاور عالی مدیرعامل در حوزه نظارت بر شرکتها و امور مجامع، «روح الله قریشی» سرپرست شرکت انبارهای عمومی سهلان و مدیران ارشد این مجموعه با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سهلان از انبارهای اموال تملیکی و بخش‌های مختلف آن، انبارهای هانگار، آپرین و 9 گانه شرکت و واحدهای تولیدی منطقه ویژه اقتصادی بازدید میدانی به عمل آوردند و در جریان روند تخلیه و بارگیری و مدت ماندگاری کالا در این منطقه قرار گرفتند.

در این بازدید استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تسریع در روند تعیین تکلیف کالاهای قاچاق توقیفی در این انبارها و هماهنگی دستگاه‌های متولی در این خصوص بیان داشت: مدیریت اموال تملیکی باید به گونه‌ای باشد که ورود و خروج کالا در انبارها در کمترین زمان ممکن انجام شده تا از رسوب کالا جلوگیری شود.

در ادامه مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی وخدمات گمرکی ایران با بازدید از فاز 2 منطقه ویژه اقتصادی سهلان، دستور تملک فازهای بعدی این منطقه را صادر نمود.

دکتر ابیانه نظری با اشاره به پتانسیل و ظرفیت های بسیار خوب منطقه ویژه اقتصادی سهلان اظهار داشت: این منطقه از لحاظ امکانات لجستیکی کم نظیر و شرایط تبدیل شدن به یک دهکده لجستیک را دارا است.

مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی سهلان نیز در جریان این بازدید بیان داشت: در حال حاضر از مجموع ۲۰۵۲ هکتار مصوب منطقه ویژه اقتصادی سهلان، ۲۴۷ هکتار عملیاتی شده و ۵۴ واحد تولیدی در این منطقه مستقر هستند که عمده آنها را صنایع پاک و با ارزش افزوده بالا تشکیل می‌دهند. 

وی ادامه داد: این منطقه همچنین دارای ۳۴۵ هزار مترمربع انبار، ۵۰ باب بارانداز و ۱۵ کیلومتر خط ریلی است.

گفتنی است؛ بازدید از تعدادی واحدهای تولیدی منطقه ویژه اقتصادی سهلان برنامه بعدی مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی منطقه ویژه اقتصادی سهلان بود که با حضور وی در شرکت های مستقر در منطقه ویژه اقتصادی در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.




۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۱۳
تعداد کلیک: ۳۸۹

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500