در جریان این بازدید، ابتدا «قریشی» معاون راهبری و امورگمرکی شرکت انبارهای عمومی سهلان و «صدری» مسئول سایت به تشریح روند امور و اقدامات انجام یافته در راستای ارتقای کیفیت خدمات پرداختند و سپس مهندس صادقی ضمن قدردانی از کارکنان این واحد، ایجاد همدلی میان شرکت و مشتریان را به عنوان یکی از مولفههای مهم در جذب مشتریان و افزایش سهم بازار برشمرد.
مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران ضمن توصیه همکاران به همگرایی بیشتر در پیشبرد امور، از این امر به عنوان تسهیلکننده جریان ارایه خدمت به اربابرجوع یاد کرد و تلاش در راستای بهبود مستمر کیفیت ارایه خدمات به شرکای تجاری و مشتریان را از سیاستهای شرکت برشمرد.
جمشید قسوریان جهرمی، معاون راهبری و امور گمرکی شرکت نیز ضمن نظارت بر تعامل کارکنان و مشتریان، از تلاش شرکت برای ارتقای سیستمهای نرمافزاری در راستای ارایه خدمات با کیفیت و سرعت روز افزون خبر داد و از همکاران خواست با بهبود مستمر خدمات و تسریع در فرآیند صدور اسناد به تعامل هرچه بهتر با مشتریان و سیستم گمرکی یاری رسانند.