به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «حمیدرضا کیامنفرد» مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره شرکت انبارهای
عمومی و خدمات گمرکی ایران با صدور پیامی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی (27 اردیبهشت)، این روز را به فعالان این عرصه و همکاران واحد روابط عمومی شرکت مرکزی و شرکتهای تابعه تبریک گفت و آن را فرصتی مغتنم برای به کارگیری مهارت و دانش در راستای اعتلای فرهنگ
ارتباطات و ایجاد فضای سالم برای اطلاع رسانی دقیق و ارتباطات اثربخش میان شرکت با ذینفعان دانست.
متن این پیام به شرح زیر است:
به نام خدا
روابط عمومی مدرن، منسجم، برنامه ریزی شده و هدفمند، به عنوان حلقه ارتباط موثر بین سازمان و جامعه ذینفعان است که زمینه تبادل افکار، اطلاع رسانی صحیح و ارتباط دوسویه سازمانی را با بهره مندی از شیوهها و تکنیکهای ارتباطی کارآمد و موثر،
فراهم کرده و مسیر موفقیت و تحقق اهداف عالی سازمان را فراهم می سازد.
لذا روابط عمومی یک شغل نیست بلکه فن و هنرِ تسهیل کننده چرخه ارتباطات است؛ چرا که تمامی فعالان در این حوزه با بهره گیری از تکنولوژی روز و ایده های نو و همچنین تزریق هنر و تفکر خلاق، گامهای موثری در حوزههای مختلف کسب و کار برخواهند
داشت.
تقویت ساختار روابط عمومی در شرکت نیازمند توسعه در حوزه دیجیتال و ارتقاء دیدگاه مدیران تابعه به مقوله روابط عمومی به عنوان جلوه سمعی و بصری در حوزه برندسازی است که نشان دهنده آینه تمام نمای یک سازمان میباشد. بنابراین امید است روابط
عمومی شرکت مرکزی با همکاری سایر واحدهای تابعه در راستای حفظ و تداوم ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، اطلاع رسانی و پاسخگویی خردمندانه، مشتری مداری و توسعه برند تجاری با به کارگیری مهارت و دانش در راستای اعتلای فرهنگ ارتباطات گامهای اساسی بردارد.
لذا بیست و هفتم اردیبهشت، فرصتی مغتنم است تا نقش و جایگاه روابط عمومی به عنوان بازوی اجرایی مدیریت در ایجاد، حفظ و تداوم تفاهم و ارتباطات درون و برون سازمانی را گرامی داشته و آن را به تمامی تلاشگران این عرصه و همکاران حوزه روابط
عمومی و ارتباطات شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکت ها و شعب تابعه در سراسر کشور تبریک عرض میکنم و توفیقات روز افزون را از خداوند متعال مسئلت دارم.
حمیدرضا کیامنفرد
مدیر عامل و نائب رئیس هیات مدیره
شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران
27 اردیبهشت 1400