جلسه آموزشی آشنایی با مفاهیم نظام مدیریت فرآیند با حضور جمعی از مدیران عامل، معاونان و مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و شرکتهای تابعه استان تهران برگزار شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با توجه به ضرورت طراحی، استقرار و پیاده سازی سامانه جدید عملیات در راستای مصوبات کارگروه سامانه عملیات شرکت و با تاکید بر اجرای
مصوبات و تکالیف مقرر شده از سوی شورای اجرایی فناوری اطلاعات (دولت الکترونیک)، جلسه آموزشی آشنایی با مفاهیم نظام مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPM) به منظور آگاه سازی و شناخت مدیران ارشد شرکت، با حضور «عباس مجتهد زاده» عضو هیات مدیره و معاون برنامه ریزی و اقتصادی،
«نبی الله رجب زاده» سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی، جمعی از مدیران ارشد شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران و مدیران عامل و معاونان شرکت های تابعه استان تهران برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، سرپرست معاونت عملیات و امور گمرکی با اشاره به برنامهریزی این معاونت در جهت بازطراحی فرآیندهای عملیات به منظور توسعه و بهبود نرم افزار فعلی عملیات با همکاری واحد فناوری اطلاعات
معاونت برنامه ریزی و اقتصادی شرکت، گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی، آگاهی و شناخت مدیران ارشد به یک روش و سیستم برای شناسایی، پیاده سازی، تحلیل و بهینه سازی فرایندهای عملیاتی شرکت و همچنین ایجاد تعهد و همکاری مدیران به عنوان الزامات اولیه برای طراحی سامانه
جدید عملیات، می باشد.
رجب زاده ادامه داد: جلسات آموزشی وکارگاهی برای آشنایی و شناخت بهتر با مفاهیم نظام مدیریت فرآیندهای کسبوکار و مدلسازی فرآیندهای عملیات در شرکت ها وشعب تابعه تا سطح کارکنان صف بالاخص در حوزه عملیات شرکت،
برگزار خواهد شد.