English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

حضور شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران

حضور شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های  صادراتی جمهوری اسلامی ایران
نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (Iran expo 2024 ) در راستای اجرای سیاست های اقتصادی دولت سیزدهم در حوزه توسعه صادرات غیر نفتی و رونق تجارت خارجی و استفاده از توانمندی و ظرفیت بالای نمایشگاهی کشورمان امروز (8 اردیبهشت ماه 1403) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح گردید و در حال برگزاری می‌باشد.

شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران نیز به عنوان یکی از فعالان حوزه صنعت لجستیک و حمل و نقل در این نمایشگاه با حضوری پرقدرت و فعال به معرفی برند و خدمات این شرکت در سراسر کشور پرداخت.

«امید حسین ابیانه نظری» مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به همراه «مجید هداوند میرزایی» سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی ضمن شرکت در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، در غرفه این شرکت حضور یافتند و در راستای تعامل نزدیک و رو در رو با صاحبان صنایع، سرمایه‌گذاران، تجار و صاحبان کالا به گفت و گو پرداختند.

دکتر ابیانه نظری در روز اول برگزاری نمایشگاه و در نشست با مهمانان حاضر در غرفه با اشاره به تاثیرات این نمایشگاه در معرفی برند شرکت و توسعه کسب و کار در حوزه صادرات و واردات بیان داشت: با شرکت در این نمایشگاه ها می‌بایست خدمات این شرکت به ذینفعان داخلی و خارجی به خوبی معرفی گردد و فرصتی را برای فعالان این حوزه فراهم می آورد تا ضمن آگاه‌سازی جامعه با نقش و جایگاه صنعت لجستیک و حمل و نقل در توسعه زیربناهای اقتصادی کشور، قدم های بلندی در جهت ارائه خدمات مناسب در حوزه حمل و نقل و بهبود تجارت در سطح بین المللی برداشته شود و نیاز‌ها و چالشهای این حوزه بازنگری گردد.

«حجت الله عبدالملکی» دبیر شورای عالی مناطق آزادی تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در غرفه منطقه ویژه اقتصادی سهلان حضور یافت و در گفت‌وگو با دکتر ابیانه به عنوان مدیرعامل سازمان مسئول منطقه ویژه اقتصادی سهلان در خصوص مسائل مختلف این منطقه به گفت و گو پرداختند.

دکتر ابیانه ضمن ارائه توضیحاتی به دبیر شورای عالی مناطق آزادی تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی در خصوص فعالیت های صورت گرفته در منطقه و معرفی واحدهای تولیدی دارای پروانه بهره برداری، به ظرفیت و پتانسیل منطقه ویژه اقتصادی سهلان اشاره نمود و از تملک فاز 2 و 3 منطقه ویژه اقتصادی سهلان سخن گفت.        

گفتنی است؛ این نمایشگاه با هدف معرفی یافته‌های جدیدِ صنعتی، تشکیل زمینه‌های صادرات به کشورهای دیگر، ایجاد همکاری تکنولوژیکی شرکت‌های داخلی با شرکتهای بزرگ و... برگزار گردیده و برپایی پنل‌های تخصصی مرتبط با حمل‌ونقل، میز ارتباطات مردمی برای پاسخگویی روزانه به مراجعه‌کنندگان در تمام حوزه های مرتبط با حمل و نقل و لجستیک از ویژگی‌های این نمایشگاه می‌باشد.

گزارش تصویری روز اول نمایشگاه (08 اردیبهشت 1403) :




 

گزارش تصویری روز دوم نمایشگاه (09 اردیبهشت 1403) :


 

گزارش تصویری روز سوم نمایشگاه (10 اردیبهشت 1403) :


 

گزارش تصویری روز چهارم نمایشگاه (11 اردیبهشت 1403) :


 

گزارش تصویری روز پنجم نمایشگاه (12 اردیبهشت 1403) :


۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۰
تعداد کلیک: ۳۹۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500