English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

ورود دومین محموله بزرگ سنگ کوپ وارداتی به شعبه اصفهان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب

ورود دومین محموله بزرگ  سنگ کوپ وارداتی به شعبه اصفهان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب
دومین محموله بزرگ سنگ کوپ وارداتی با تناژ 530 تن از مبدا کشور ترکیه با بازاریابی صورت گرفته توسط همکاران محترم شعبه اصفهان بصورت ریلی وارد شعبه اصفهان گردید و در انبارهای این شعبه دپو گردید.

با توجه به سیاست های کلی شرکت در تغییر استراتژی های حوزه های مختلف لجستیکی و همچنین طراحی مدل های مرتبط در این صنعت برای رضایتمندی تجار و صاحبان کالا و با هدف بهره گیری از ظرفیت های ریلی استان اصفهان، طی چندین مرحله و با هماهنگی های صورت گرفته، محموله بزرگ سنگ کوپ به شعبه اصفهان شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمکری غرب وارد گردید تا ارائه خدمات مدل ترکیبی، ترانشیپ، تخلیه و بارگیری و نگاهداشت کالا در دستور کار این شعبه قرار گیرد.

گفتنی است این محموله در راستای برنامه های تدوین شده شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب و شعب تابعه در خصوص بازاریابی مشتریان و تجار و همچنین تحقق شعار مدیرعامل محترم شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب مبنی بر اینکه "هر پرسنل، یک بازاریاب" جذب گردید و امیدواریم این روند در روزهای آتی و در تمامی شعب ادامه داشته باشد.

شایان ذکر است پارت اول این محموله نیز در سال گذشته با تناژ 480 تن وارد شعبه اصفهان شده بود که با توافقهای صورت گرفته پارت های بعدی این محموله نیز در سال جاری و بصورت ریلی وارد این شعبه خواهد شد.


 

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۱
تعداد کلیک: ۱۴۸

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500