English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سهلان؛ سهلان نقطه اتصال ایران به اروپا

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی سهلان؛ سهلان نقطه اتصال ایران به اروپا
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت سهلان، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه  از منطقه ویژه اقتصادی سهلان بازدید نمود.

در این بازدید سرپرست شرکت سهلان با ارائه توضیحاتی در راستای تشریح روند امورات و فرآیندهای تشریفاتی و عملیاتی مربوط به ورود، انباشت و نگهداری و خروج کالاهای گمرکی از انبارهای آن شرکت توضیحاتی را به دکتر رضوانی فر معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه ارائه نمود.

در ادامه رضوانی فر معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور عزیز و هیأت همراه بیان فرمودند که هر سرانجامی برای آیت ا... رئیسی، آیت اله آل هاشم، دکتر مالک رحمتی و امیر عبدالهیان جز شهادتت، ظلم بود.

ایشان با اشاره به اینکه حرکت در مسیر تحقق آرمان های انقلاب  و مردم، روح شهدای گرانقدر خدمت را از ما راضی نگه میدارد، اظهار داشت: من اعتقاد دارم که  اگر قرار بود آیت ا.. رئیسی شهید بشوند شاید سرزمینی نامدارتر و پاک تر از آذربایجان نبود که این اتفاق در آنجا رخ دهد.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی در ادامه سخنان خود افزود: قطار نظام جمهوری اسلامی ایران در این ریلی که قرار گرفته بی توقف با همین سرعت پیش خواهد رفت و با هیچ اختلالی مواجه نخواهد شد.

ایشان به وجود تعامل و همدلی موجود در مجموعه سهلان ابراز رضایت نمود و بیان داشت:  ما قبل از هر کاری به این همدلی نیاز داریم، وجود این همدلی با مجموعه‌های موازی هم؛ منطقه، گمرک و شرکت انبارهای عمومی مهمترین حل کننده مشکلات موجود در کشور است لذا جا دارد از آقای قریشی برای ایجاد این فضای صمیمی و دوستی تشکر نماییم.

رضوانی فر با اشاره به موقعیت خاص منطقه ویژه اقتصادی سهلان، این منطقه را نقطه اتصال کشور به اروپا دانست و بیان داشت: سهلان با موقعیت سوق الجیشی خاص استقرار در نزدیک ترین فاصله مرزی کشور و مراکز استان و قرارگرفتن در  مسیر ترانزیت بین المللی، راه آهن و فرودگاه جزء 4 الی 5 گمرک مهم و اول کشور است.

دکتر رضوانی فر گمرک منطقه ویژه اقتصادی سهلان را از کم دردسرترین گمرکات کشور دانسته و عنوان داشت: سهلان روان ترین مجموعه از نظر رویه گمرکی در کشور است.

ایشان با تاکید بر معرفی تسهیلات گمرکی اذعان داشت: صاحبان کالا از بعضی تسهیلات گمرکی اطلاع کافی نداشته لذا این تسهیلات نیاز به معرفی و آموزش دارد که برای واحدهای تولیدی و بازرگانان این اقدام ضروری می‌باشد.

همچنین ایشان افزود: از سامانه سماء شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران جهت بهبود سامانه جدید گمرکی باید ایده گرفت.

گفتنی است؛ رضوانی فر معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه از باراندازها، انبارهای هانگار، آپرین، خطوط ریلی و ازدو واحد تولیدی ریوند تجارت ارس و سهلان پایه توقف بازدید نمودند.



  

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ ۱۰:۳۷
تعداد کلیک: ۱۸۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500