English
 
به انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران خوش آمدید. / ثبت نام کنید / ورود

اخبار

همکاری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شعبه دوغاورن در اطفاء حریق حادثه آتش سوزی انبار منطقه ویژه اقتصادی دوغارون

همکاری شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی شعبه دوغاورن در اطفاء حریق حادثه آتش سوزی انبار منطقه ویژه اقتصادی دوغارون
آتش سوزی صورت گرفته در انبار منطقه ویژه اقتصادی دوغارون با همکاری پرسنل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی و گروه آتش نشانی منطقه اطفاء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع خراسان، روز دوشنبه مورخ 1403/05/15 در محل سایت ترانشیپمنت سوخت منطقه ویژه اقتصادی دوغارون و در حین عملیات ترانشیپ، به دلیل نشتی شیرفلکه کامیون و جرقه باطری چندین کامیون دچار حریق شدند . 

 گفتنی است؛ با توجه به نزدیکی حادثه به محل مخازن سوخت و با تصمیم کمیته مرزی در لحظات اولیه حادثه کلیه کارکنان سازمان ها و اربابان رجوع، محوطه را تخلیه نمودند. همچنین تیم پاسخ در شرایط اضطراری (آتش نشانی و HSE) شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی در همان لحظات اولیه حادثه در محل حضور یافته و با هماهنگی مسئولان ذی ربط منطقه ویژه در عملیات تخلیه اضطراری و اطفاء حریق که در دمای بالای 45 درجه انجام شد، مشارکت نمودند.

قویدل،مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون در این خصوص اظهار داشت: در حادثه حریق امروز منطقه ویژه اقتصادی دوغارون، تعداد ۴ دستگاه کامیون حمل سوخت شامل ۳ دستگاه خودروی ایرانی و یک دستگاه افغانستانی دچار آتش‌سوزی شدند.

۱۷ مرداد ۱۴۰۳ ۱۱:۲۸
تعداد کلیک: ۲۵۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز:
نام فرستنده: *
پست الکترونیک:
نظر: *
 
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500