شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب با تلاش و همت مدیرعامل و کارکنان محترم در واحد های مختلف، برای سومین سال پیاپی موفق به تمدیدگواهینامه استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت 9001 ISO 2015 و گواهینامه استاندارد بین المللی سیستم شکایت مشتریان 10002 ISO 2018 گردید.
حمید نجات بخش، مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب درمراسمی که بعد از پایش واحدهای مختلف شرکت برگزار گردید با اشاره به اهمیت اخذ گواهینامه بین المللی برای شرکت غرب گفت: این موفقیت با تکیه بر توان و تلاش تمامی همکاران محترم شرکت و بدون بهره گیری از هیچ نوع کمک و مشاور خارج از شرکت بوده که جای بسی خرسندی و افتخار می باشد.
وی افزود: این موفقیت به وضوح نشان دهنده همت و همدلی و حاصل کارتیمی و همکاری صمیمانه کلیه پرسنل شرکت، مخصوصاً اعضای محترم کمیته ایزو بویژه آقایان حسین عزیزیان، رئیس کمیته ایزو و امیر سلیمی، دبیر این کمیته که در برپایی جلسات و همدل بودن و ایجاد روحیه تیمی و دوستانه بین اعضا محترم کمیته همت گماردند، می باشد.
ایشان در بخش پایانی سخنان خود با بیان برخی از فعالیت های صورت گرفته در شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی غرب در سال جاری افزود: بنده اطمینان کامل دارم می توانیم با این روحیه و تلاش، شاهد پیشرفت های چشمگیر بیشتری در سطح کیفی و ایمنی شرکت باشیم. لذا امیدوارم با همدلی و همکاری بیش از پیش به این مهم دست یابیم.
گفتنی است؛ از اهداف اصلی پیادهسازی این استاندارها در شرکت غرب میتوان به بهبود کیفیت خدمات و محصولات، ارتقاء سطح کیفیت تمامی فرآیندها مشتری مداری، افزایش و ارتقاء سطح کیفیت مشتری مداری و از مزایای آن می توان به افزایش بهره وری و کارایی، کاهش هزینه ها، ارتقاء رضایت مشتریان، بهبود محیط کاری و رعایت قوانین و مقررات اشاره نمود.